tjululu

Postat den:2013-01-21 @ 20:51:57 | Allmänt | Kommentarer (0)

försöker göra läxan, går ju sådär.. nej, men idag efter skolan drog jag och 'J' hem en stund. halv 3 typ åkte vi och köpte present, sen vidare till Moa och fira henne, 12 år! lille plutten.. stanna där till 6, prata om allting, så skönt att prata av sig lite. När jag kom hem tog jag ett lååångt bad i badkaret, somna, så smart som jag är.. tröttchey.nu ;) när jag vakna efter typ 5 minuter frös jag som.. as. vet inte varför jag skrev så, tänkte börja använda lite finare språk än vad jag gjort dem senaste.. veckorna?  
 
Ja juste! I februari börjar jag rida igen! omg eller något ;) Kommer bli en massa olika hästar i år, men blir en fet tävlingssäsong i sommar, hoppas jag! 
Som ni såg har Jonna skaffat en egen blogg, grym kommer den bli! Ja, vi kommer ha kvar den här, om ni undrade det :) 
Nej, nu måste jag ta tag i den äckliga läxan. 
 
aarå, snygga som vanligt
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan