10 saker ni inte visste om mig

Postat den:2013-01-18 @ 20:29:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hohoho detta visste ni inte..:
-Jag älskar att bli kliad på ryggen, det bästa jag vet! <3
-Brun-ögda killar, dör <3
-Lever för granatäpplen!
-Jag spelar handboll, #2 och mitt-6a (även kallad linje)
-Jag hatar att sova ensam
-Jag tycker kläder gör ont, många klagar på att jag jämt har mysbyxor..Ni vet vilka ni är..*host* ;)
-Jag älskar att träna och springa. Är beroende av den här känslan "efter träning"
-Jag följer 3 serier, 90210, Glee och Pretty Little Liars
-När mitt lag förlorar, klagar vi JÄMT på domarn..haha, nejnej det är aldrig VI ;)
-När min säng är för mjuk, brukar jag lägga mig på golvet och sova..-_-
 
Ja, där har ni lite onödig fakta som kan vara bra att veta någon gång i framtiden.. 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan