Läsar frågor !

Postat den:2013-01-08 @ 14:37:00 | Jonna | Kommentarer (1)

Man har fått en hel del med frågor när vi tog en pause från bloggen på min mail. Men idag tänkte jag svara på två frågor. 
 
Varför köpte du Joel ? 
 

Jag tycker igentligen att man kan svara på en sådan fråga då det är ganska svårt att förklara men jag ska göra det bästa med att svara. 
 
Och jo Linda Diaz om du ser detta inlägg så såhätr var det faktiskt. 
När vi åkte ned på stallplanen frågade jag min mamma 
- Är det där Joel????? 
- Ja det tror jag, sa hon. 
 
Jag tyckte han såg precis ut som ett gottlandruss ( Förlåt men jag gillar inte gotlllandruss sådär jätte mycket. Vissa kan vara väldigt fina men inte alla. ) 
Jag tyckte att Joel var ganska ful när jag såg han igenom bil fönstret. När vi träffade Linda där skulle jag få ta ut Joel i hagen. Och när han stog där och JAG fick hålla honom i grimm skaftet så kände jag då att denna häst ska jag ha. När jag red honom så var det som att flyga första gången, pirrigt men helt fantastiskt! Det var därför jag valde Joel !! 
 


Tycker du att det är viktigt att se bra ut till skolan ? 
 
Ja på sätt och vis. Jag kan ju komma liksom i mys byxor och en tröja. Men jag kan ju också komma i jeans och en snygg tröja. Så det är olika. Men jag kan väl svara både ja och nej .
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha åh plutteponnyn! <3

2013-01-11 @ 15:48:51
URL: http://thalinda.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan